20th of November

7.38



Huh, pakko kyllä myöntää että viimeisimmät kuukaudet on ollut elämäni kiireisimmät, ja melkeinpä jokainen päivä on täyttynyt jos jonkinmoisilla menoilla. Kirjottelin viimeks tänne melko kauan sitten, mutta musta tuntuu että aika on mennyt vain niin nopeasti etten oo itsekään pysynyt sen perässä. Nyt mulla tuli kuitenkin taas niin hullu ikävä kirjoittelemista, ja päätinkin tehdä tälläsen pienen kuulumispostauksen tähän väliin.

No miten mulla sitten menee? Voin sanoa että todella hyvin. Viime loppukesän ikävät tapahtumat alkaa jo haihtumaan pääkopasta, ja tästä kaikesta saan kiittää mun ihania kavereita jotka on jaksanut olla mun tukena. Tässä on tapahtunut tosi monia kivoja juttuja ja kerronkin alempana teille niistä pari isointa!

Vaihdoin uuteen työhön noin kuukausi sitten, ja voin sanoa että se on ollut mun paras päätös pitkään aikaan. En kerro tarkemmin enää työpaikan nimeä, mutta se on myös sitä samaa pelialaa mitä suomalaiset Maltalla yleensä tekee. :) Mun työnimitys on content writer, ja mun työ onkin lähinnä kirjoittamista ja sivujen huoltamista. Oon aina tykännyt kirjoittamisesta, ja sen takia musta tuntuukin että oon löytänyt pitkästä aikaa jotain sellaista mistä oikeesti tykkään. Työ on rentoa ja pakko myös sanoa se, että en oo ollut kertaakaan stressaantunut kun siellä aloitin. Ja vaikka oonkin uusi työntekijä, mut on otettu loistavasti vastaan ja oon oppinut asiat tosi nopeasti. Yksi positiivinen juttu tuossa työssä on myös se, että mulla on säännöllinen työaika maanantaista perjantaihin ja viikonloput aina vapaat.

Uuden työpaikan lisäksi mulla on tullut myös uudet kuviot asumisen kanssa. Asuin siis aiemmin yksin, ja meinasin valehtelematta tulla välillä hulluksi sen yksinäisyyden kanssa. Onneks löysin kuitenkin maailman parhaimman kämppisehdokkaan, jonka kanssa alettiin sitten etsimään kämppää. Meitä oli aluksi neljä tyttöä etsimässä kämppää, mutta lopulta tajuttiin että kahden makkarin kämppiä on paljon helpompi löytää kuin neljän. Löydettiin superkiva kämppä St Julians - alueelta, ja nyt pääsee töihinkin kävelemään vain viidessä minuutissa. Oon niin tyytyväinen tähän, ja en malttais odottaa että päästään tekemään tästä meidän oma koti. 

Mutta siinä oli vähän parin kuukauden kuulumisia tiivistettynä. Muuten mun aika on mennyt oikeastaan vain muuttaessa, tavaroiden järjestelemisessä ja kavereiden kanssa ollessa. Tän blogin suhteen mun pää aina lyö vähän tyhjää, koska mun on niin vaikeeta keksiä mitään postausideoita näin talvella. Jos teillä on jotain vinkkejä niin niitä saa aina laittaa mulle tuonne kommenttiboksiin!

Ja vaikka oonkin vähän huono päivitteleämään tätä blogia, muistakaa että mun juttuja pääsee seuraamaan myös Instagramin ja Snapchatin kautta. Mut löytää näistä molemmista nimellä mamituh.

Kivaa sunnuntaita kaikille!

♥ Marjut


You Might Also Like

2 comments