Kuulumisia ja syksyn suunnitelmia

10.15

Heippahei ihanat ja on niin kiva päästä taas postailemaan! Mun viimeset viikot on ollut tosi rentouttavia ja ikimuistoisia, vaikka nyt hieman onkin väsynyt olo. Oon ollut täällä Ähtärissä nauttimassa kodin rauhasta sekä kavereiden seurasta, ja kävin viimeviikolla pariin otteeseen myös Jyväskylässä siskojen luona viettämässä synttäreitä ja shoppailemassa. Eilen suunnattiin siskojen ja aveccien kanssa kohti Tamperetta. Vietettiin meidän perinteenä oleva sisarus-viikonloppu ja oli ihanaa että saatiin osumaan se just siihen kohtaan, jolloin oon itse Suomessa. Meidän perinteeseen kuuluu aina jotain aktiiviteettia, esim ollaan käyty mökillä, laivalla, lasersotailemassa ja tällä kertaa käytiin seinäkiipeilemässä. Oli kyllä hullunhauskaa vaikka hieman aluksi pelottikin. Mulla on ihan tajuton korkeanpaikan kammo, ja ihmettelin miten uskalsin kiivetä melkein ylös asti.

Tässä postauksessa näette myös hieman kuvia, mitä Jani otti musta viime viikolla. Näitä on tulossa vielä myöhemmin lisää erillisissä postauksissa. Kertokaa mitä tykkäätte!

Kun eletään kuitenkin jo yli syyskuun puoltaväliä, halusin tulla tekemään postausta mun syksyn toiveista, tavoitteista ja suunnitelmista yleensäkin.

Photos: Jani Telatie


Uusien haasteiden ja tavoitteiden etsiminen

Mun jo tiedossa oleva haaste on mun tuleva työpaikka, ja oon niin innoissani että pääsen kokeilemaan jotain uutta. Mun olis myös tarkoitus alkaa käymään salilla tai joillain ryhmäliikuntatunneilla - fiiliksestä riippuen. Unelmana olis myös löytää joku tanssiryhmä, että pääsisi pitkästä aikaa tanssimaan kunnolla. Lisäksi yritän postailla paljon enemmän kun mun työaikatauluista tulee säännölliset.


Uuden kämpän etsiminen ja sinne muuttaminen

Muuttaminen, se niin ihana ja samalla niin stressaava asia. Mun olis tarkoitus muuttaa kavereiden kanssa samaan kämppään loppuvuodesta, ja en malta odottaa kämppiselämää. :) Tykkään olla välillä omassa rauhassa, mutta en kuitenkaan viihdy koko ajan yksinäni. Mä uskon että meillä tulee olemaan niin kivaa!


Turhien tavaroiden ja vaatteiden pois heittäminen

Nää jutut mun on pitänyt tehdä jo niin kauan. Mun vaatekaapissa on yli puolet sellaisia vaatteita, joita mun ei tuu edes enää käytettyä. Toivon vaan että keksin Maltalla jonkun keinon päästä kaikesta turhasta eroon, haha. Huono puoli on myös se että mun on tosi vaikea luopua asioista, ja vaatteet on tässä yleensä ihan ykkösosassa. Noh, nyt täytyy vain ottaa itseään niskasta kiinni!


Kavereiden kanssa oleminen ja uusiin ihmisiin tutustuminen

Mun maltakavereista on tullut mulle kuin pieni perhe, ja niiden kanssa on aina niin kivaa viettää aikaa. On siis varmasti tiedossa vaikka mitä kivaa; bileitä, illanistujaisia jne. Toivon myös että tutustun moniin uusiin ihmisiin tässä syksyn aikana, niinkuin aika varmasti tapahtuukin tuon työpaikanvaihdon jälkeen!


Lävistys - ja tatuointihaaveiden toteuttaminen

Haluaisin itselleni vielä ainakin yhden tatuoinnin, ja tiedän jo valmiiksi mitä haluan. Mun ongelma on vain se että en tiedä vielä millä tavalla sen toteutan, mutta toivon että saisin sen mietittyä valmiiksi tänä syksynä. Microdermal on ollut mun lävistyshaavena jo niin kauan kuin vain muistan. En oo vaan ikinä sitä uskaltanut ottaa. Haluaisinkin kysyä teiltä että onko kellään kertoa kokemuksia microdermalista? Esimerkiksi kuinka paljon sattuu, ja kuinka kauan kestää parantua. Näitä löytyisi varmasti myös netistä, mutta kysynpä myös täällä jos jollain on kokemusta. :) 

Siinä oli vähän suunnitelmia tälle syksylle. Lähtö takaisin Maltalle koittaakin jo ylihuomenna ja voin sanoa että on jo ihana palata takaisin. Tulee kyllä taas niin ikävä perhettä, mutta toivottavasti nähdään jouluna jo uudelleen!

Ps; pienenä muistutuksena vielä, että muistakaa seurailla mua instassa ja snapchatissa nimellä mamituh, ja käykää myös tykkäämässä blogin facebook-sivusta!
Ihanaa sunnuntai-iltaa kaikille

♥ Marjut

You Might Also Like

16 comments

  1. Moikka! En normaalisti jaksa kommentoida blogeihin, mutta nyt oli ihan pakko, sillä halusin vaan sanoa, että noi kulmakarvat ja hiukset on molemmat tosi nätin näköset ♥ Hyvää syksyn jatkoa ja tsemppiä uuteen duuniin!
    T. Lukija parin vuoden takaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, ihanaa että kommentoit :) Kiitos tosi paljon, tuo kommentti kyllä piristi! En itse oo ikinä tyytyväinen mun kulmakarvoihin, ja tosi kiva kuulla että jonkun silmään ne näyttävät hyvältä :) Kiitos Neea ja ihanaa syksynjatkoa myös sulle!

      Poista
  2. Tosi kauniita kuvia susta taas! :)

    VastaaPoista
  3. Vau miten upeat kuvat!<3 Näytät super kauniille :)

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Hei! Saatko jotain tukia Maltalla asumiseen Suomen puolelta? Taikka sitten Maltalta? Itselläni muutto luultavasti ulkomaille, joten moni asia askarruttaa.. Oletko tehnyt tai voisitko tehdä postauksen missä kerrot siitä itse muuttamisesta? (Paperit, mahdolliset tuet, kaikki se sähläys paikasta toiseen etc..) olisi todella mukavaa kuulla! :)
    T. Epätoivoinen....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! En saa mitään koska oon töissä Maltalla ja maksan veroja sinne. Tälläiset järjestelyt riippuu varmasti ihan maasta, mutta tottakai yritän tehdä jonkunlaista postausta aiheesta! :)

      Poista
  5. Tosi kauniita kuvia ja ihana simppeli lookki! :)

    https://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. super kauniita kuvia susta ♥ ihana postaus muutenkin, täytyy itsekin ehkä toteuttaa tällänen loppuvuoden haasteet/suunnitelmat tyyppinen postaus :-)

    http://tthekidult.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Kannattaa, tälläsellä postauksella saa aika hyvin motivaatiota omaan loppuvuoteen!

      Poista