My summer closet

12.02

Oon jo monesti teille kertonutkin, että mun tyyli on muuttunut vähän erilaisempaan suuntaan, eli multa löytyy tosi vähän enää räikeitä vaatteita (lukuunottamatta punaista), mutta esimerkiksi kirkkaan pinkki ja muut neonvärit ovat jääneet ihan kokonaan pois. Se varmaan johtuu myös siitä, että ne eivät ole ollut hetkeen edes mitenkään IN, joten omissakin silmissä on niiden viehättävyys alkanut laskea. Muutenkin mun pukeutumistyyli on muuttunut hieman aikuisemmaksi, ja esimerkiksi jouduin alkukesästä kärsiä kamalista vaatekriiseistä, koska en vaan yksinkertaisesti tiennyt mitä pukea. Vanhemmat vaatteet ei enää sopinut, ja mekotkin on aivan liian lyhyitä. Mietin että miten ihmeessä oon ikinä edes voinut käyttää niin lyhyitä, ja kireitä mekkoja. Nyt oon onneks oon käynyt välillä ostamassa jotain kivaa, jotka mätsää enemmän tähän mun nykyseen tyyliin, ja niitä kriisejäkin on tullut vähemmän, vaikka melkeinpä jokaisella niitä aina joskus tulee.

Vaikka mun tyyli onkin muuttunut hieman aikuisempaan suuntaan, käytän silti niitä mun mielestä söpöjä ja vähän ehkä teinimäisiä vaatteita. Rento pukeutuminen on se mun juttu, mutta mussa asuu silti tosi paljon tyttömäistä. Rakastan tosi paljon korkkareita, vaikka en niitä niin usein käytäkkään. Johtuen ehkä siitä että oon tosi mukavuudenhaluinen ja pyrin aina pukeutumaan sillä tavalla että mistään kohtaan ei saa ahdistaa.

Kokosin teille hieman vaatteita, joita multa löytyy mun tän kesän vaatekaapin sisällöstä. Kerron myös näistä vähän enemmän kuvien alla. Enjoy!







Tänä kesänä mun paitakokoelmaan kuuluu aikalailla mustaa ja valkoista. Oon myös yhtäkkiä rakastunut kirkkaan punaiseen, vaikka sitä onkin todella hankala yhdistellä minkään kanssa. Bodyt on ollut niin mun juttu jo tän koko vuoden ajan. Mun mielestä ne on niin mukavia päällä, ja niitä ei tarvitse korjailla niinkuin normaaleja toppeja, jotka alkavat yllättäen nousemaan housuista/hameesta. Haluankin kysyä teiltä mielipidettä: bodyt, hot or not? 





Tässä näette pari mun tän kesän lempparimekkoa. Sitä yhtä valkoista en viitsinyt kuvata, kun se tosiaan jo tässä postauksesta näkyykin. Ainut ongelma näissä mekoissa on se, että ne ei oo mitenkään erityisen viileitä yli 30 asteen heilteissä, joten niitä tulee käytettyä huomattavasti vähemmän vaikka ihania ovatkin! Näissä on myös hyvä puoli se, että helma on vähän pidempi eikä tarvitse pelätä että jotain vilkkuisi. 




Shortseista ei varmasti tarvitse kertoa sen enempää, niitä ei ole ikinä liikaa! Vielä pitäisi lähteä metsästämään lisää korkeavyötäröisiä farkkushortseja...





Asusteet on kyllä kanssa yksi mun lempparijuttu kesällä. En pysty kuitenkaan käyttämään koruja helteellä, mutta sitten kun lähtee esimerkiksi illanviettoon niin sitten niitä on kiva yhdistellä esimerkiksi mekkojen kanssa. Aurinkolasit on tietenkin aina matkassa ja löysin nuo ihanuudet muutama viikko sitten River Islandilta.




Oon jo kauan etsinyt täydellisiä korkkareita, koska mulla ei oo täällä kuin parit, ja ne on enemmän sellaisia talvella käytettäviä kenkiä. Käytiin mun kaverin kanssa Primadonna nimisessä kaupassa, ja siellä mun silmiin osui tälläiset täydelliset yksilöt. Nuo on niin söpöt ja aivan ihanat jalassa. Tuo korkokin on just sopivan mittanen! En jaksa oottaa, että pääsen käyttämään näitä jossain 





Mulla on niin vähän kunnon kesäkenkiä. Tottakai mulla löytyy tennareita vaikka kuinka paljon, mutta mulla on tosi vähän sandaali/flipflop - tyylisiä malleja. Tälläisiä söpöläisiä oon tuijotellut jo koko talven ja kevään Asoksella, mutta ja tilasinkin sieltä sitten yhdet valkoiset sandaalit vähän erilaisella ulkonäöllä. No sitten kun ne sieltä saapuivat niin tajusin, että se toinen kenkä oli paljon isompi kuin toinen. Ja eikun takasin vaan, vaikka sydäntä riipas se ja paljon. Mutta ei se mitään, mulla kävi hyvä tuuri ja löysin mun synttäripäivän shoppailureissulla nää toiset kengät Urban Junglesta, ja päätin sitten ostaa ne samantien itselleni synttärilahjaksi. Nämäkin kengät taitaa jakaa hieman mielipiteitä, joten haluisin kuulla teiltä että mitä ootte mieltä! 





Ja sitten viimeisenä haluisin esitellä teille osan mun sneaker heavenistä. Eniten näistä tulee silti käytettyä tällä hetkellä Consseja, koska ne on helteillä kaikista viileimmät. Noita Adidaksen ja Niken kenkiä tuli käytettyä aika paljon alkukesästä, ja toivottavasti pystyn taas pian käyttämään niitä. 


Siinä olikin kaikki mitä kuvasin, ja tajusin juuri että unohdin mm. laukut ja hameet. Mutta ei se mitään, jääpähän näytettävää sitten seuraaviin postauksiin. Kertokaa mitä tykkäsitte tälläisestä postauksesta, ja että mitä teidän tän kesän vaatekaapista löytyy!

♥ Marjut  

You Might Also Like

2 comments

  1. Oi miten ihania vaatteita sulta löytyy!♥ Voisin kotouttaa kaikki haha :D Xx

    ♥ http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenna <3 Nää on kyl niin mun lemppareita!

      Poista