Bloggaaminen - jatkaa vai ei?

12.17











toppi Bershka / hame kirppari / laukku River Island / kengät Adidas Superstar

Tässä teille vähän asukuvia muutamien viikkojen takaa. Oon tällä hetkellä jotenkin ihan hulluna nahkahameisiin, ja mun mielestä ne näyttää niin kivalta niin rennommissa kuin hienommissa asukokonaisuuksissa. Mulla on ollut tuo sama nahkahame jo monta vuotta, mutta haluaisin jo ostaa uutta tilalle - tuo alkaa olemaan mun makuun jo pikkuisen liian lyhyt, sekä oon alkanut leventyäkkin sen verran että kasvan siitä ulos, haha. 

En oo kerennyt nyt kesällä tulla teille paljoa höpöttelemään töiden ja muiden kiireiden takia. Kerroin silloin keväällä, että mulla oli kaikkea kivaa tiedossa loppukevääksi ja alkukevääksi. Kerkesin käydä Suomessa, löysin uuden kämpän, mun sisko tuli tänne vierailulle ja käytiin kavereiden kanssa pyörähtämässä Maltan Mtv-konsertissa. Tykkäsin kyllä kieltämättä viime vuoden Mtv:stä paljon enemmän, mutta olihan se ihanaa viettää aikaa kavereiden kanssa. Nyt ne kaikki kivat jutut alkaakin olla jo ohitse, mutta ei se mitään, eikun vain uusia keksimään!

Oon nyt myös yrittänyt alkaa treenaamaan enemmän, ja jossain vaiheessa sitä vois alkaa koittaa käymään esimerkiks salilla. Olin taas viikon jo hyvässä vauhdissa, mutta yllättäen loukkasin ensin jalkani, ja nyt oon vielä kaikenlisäks kipeenä.. Universumi ei varmaan halua mun treenaavan kun aina pitää jotain tulla esteeksi. No mutta ei saa lannistua, sitten kun tästä vähän paranee niin yritän päästä takaisin samaan rytmiin. 

Sitten se, mitä oon jo kauan mietiskellyt näiden blogimuutoksien kanssa. Jos totta puhutaan, tän postauksen piti olla ensin tavallaan ''blogimaailman hyvästelypostaus'', mutta mulla iski vielä jotenkin tajuntaan että haluun kokeilla vielä uudelleen, onhan tää ollut jo niin kauan osa mun elämää. Mua on alkanut jostain syystä ahdistamaan, että tässä blogissa on noin neljän vuoden postaukset, joka tuntuu mun pään sisällä tosi sekavalta. Oon miettinyt sellaista vaihtoehtoa, että perustan kokonaan uuden blogin ja aloitan ns. puhtaalta pöydältä. Oon muuttunut niin paljon tyyliltäni sekä kasvanut muutenkin ihmisenä, joten se tuntuis mun mielestä parhaimmalta ratkaisulta. Kertokaa mulle onko tää ihan typerä idea?

Yritän palata mahdollisimman pian taas tänne blogin ääreen ja kertoa mitä aion tehdä tän mun blogin kanssa. Toivon että päädyn johonkin positiiviseen suuntaan. :) Kivaa alkavaa viikkoa kaikille 

You Might Also Like

6 comments

  1. Mä tykkään erityisesti sun bloggailuista, ja mun mielestä on kiva että postaat sillon kun sulle sopii mut sit sulla on aina kivoja uusia kuvia jne. :-) Tuntuu että monet postailee "koska on pakko" ja sit on inhottavaa luettavaa.

    Mä en kommentoi mitään tohon "puhtaalta pöydältä" aloittamiseen, koska se on sun valinta. MUTTA jos oisin sä niin remppaisin vaan tän vanhan uuteen kuosiin ja jatkaisin siitä. :-) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 Ihanaa kuulla että sieltä löytyy vielä lukijoita, jotka jaksaa seurailla mun juttuja, vaikka niitä harvemmin tuleekin. :) Se on kyllä totta, että ei niitä postauksia pakollakaan viitsi tehdä, eikä ne oo munkaan mielestä muiden blogeissa kivaa luettavaa. Remppaaminenkin vois olla hyvä idea, mutta sitten pitäis ottaa vähän turhan paljon huomioon kaikki vanhat kuvat ja niin edelleen. Saa nähdä mihin ratkaisuun päädyn, mutta eiköhän kirjoittelu vielä jatku tavalla tai toisella :)

      Poista
  2. Ihania kuvia taas! :) Ja ei ollenkaan typerä idea tuo, just hyvä!! Täälä ootellaan jo kovasti sun lopullista ratkasua. :-D Toivottavasti et ainakaan kokonaan lopeta bloggaamista, sun blogia on nimittäin tosi kiva lukea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 Joo, mä koitan päättää tän niin pian kuin mahdollista ettei kauaa tarvitse odotella :) Kyllä mä ainakin haluaisin vielä jatkaa kirjoittelua, kun tää on ollut mulle niin tärkee harrastus jo monta vuotta. Kiva myös kuulla, että oot tykännyt! :)

      Poista
  3. Voi miten kivoja kuvia! :)) toivon että jatkat bloggaamista ja aina just silloin kun sulle sopii, ite ainakin pysyn lukijakunnassa koska välillä unohdan blogien lukemisen muutenkin kokonaan :D toi uus blogi kuulostaa hyvältä, tää vanha on tosiaan vähän sekava :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia <3 Joo, nykyään blogeja ei enää paljoa lueskella, mutta ihanaa kuulla että joitain löytyy sieltä ruudun takaa :) Mutta onhan tätä myös kiva kirjoitella ihan myös itselleen päiväkirjana. Joo tää on tosi sekava, ja mulla on jo kauan meinannut lähteä järki tän kanssa. :D Toivottavasti saan siitä mahdollisesta uudesta blogista sitten paremman. :)

      Poista