MY FAVOURITE DRESS

12.28










Päätin tulla päivittelemään teille pikaisia kuulumisia asukuvien kanssa. Otettiin nämä kuvat Yousafin kanssa muutama viikko sitten, ja vihdoin pääsen jakamaan nämä teille! Ostin tuon mekon Bershkasta, ja se on kyllä mun lemppari tällä hetkellä. Kuvien laukku on myöskin Bershkasta ja aurinkolasit on Stradivariuksesta. Kertokaahan mitä tykkäätte :) 

Ja sitten niihin kuulumisiin. Sain muutettua uuteen kämppään, vaikka meni ajan kanssa vähän liiankin tiukille. Löysin kivan kämpän ja oon tähän tosi tyytyväinen. Ei oo toki sitä mitä etsin, mutta eihän sitä voi saada aina kaikkea mitä haluaa. Suuria plussia tässä kämpässä on esimerkiksi sijainti, huippu ländäri, ja mulla on myös kaks Suomalaista naapuria! Musta tuntuu että tuun viihtymään tässä aika pitkään! 

Eilen mulla alkoi viiden päivän pituinen loma, ja sain mun isosiskon tänne vierailulle. Suunnitelmissa olisi ainakin paljon shoppailua ja auringon ottoa! Mua ärsyttää kun nyt on jo kesäkuu, ja oon vieläkin ihan vitivalkoinen. Nyt ois pakko saada äkkiä sitä brunaa pintaan, kun oon jo niin jäljessä kaikkia muita tuon Suomireissun takia! :D 

Tänään ollaan käyty shoppailemassa, syömässä ja nyt istuskellaan tässä mun luona ja juodaan viiniä. Niin rentouttavaa  

Mutta tässä oli kaikki höpötykset tältä erää, koitan palailla niin pian kuin mahdollista. Ihanaa viikonjatkoa kaikille 

♥ Marjut  

You Might Also Like

8 comments

  1. Nätti mekko <3 tykkään tästä kyl, kaiken lisääksi sopii sulle !
    http://kadrilautala.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kiva mekko! ♥︎ | http://roosahiltunen.com

    VastaaPoista
  3. Ihana mekko! :) ja tosi kiva blogi muutenkin. Etenkin oon nyt tykännyt lukea, koska oon muutaman viikon päästä ite lähdössä Maltalle niin on ollu kiva tsiigailla maisemia jo valmiiksi. :D siihen liittyen kysyisinkin, että onko sulla jotain sellasia suosikkipaikkoja tms siellä, mitä suosittelisit ehdottomasti kaikille turisteille? :) ja toimiiko siellä bussiliikenne hyvin, vai onko bussilla liikkuminen ees sinänsä tarpeellista kun saari on niin pieni :D sori jos tästä on vaivaa, löytyy toki googlettamallakin kaikenlaista, mut aattelin et välillä on kiva kysyä joltain oikealta ihmiseltäkin, haha :D kivaa kesän jatkoa sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Kiva kuulla että oot tykännyt :) Ei tietenkään oo vaivaa, multa saa aina kysellä ja koitan vastata parhaani mukaan :) Yks mun lempparipaikoista on Valletassa oleva Upper Barrakka Gardens, jossa on hullun kivat näkymät! Muutenkin koko Valletta kannattaa kiertää ympäri. Muita lempparipaikkoja on sitten Mdina, Smart City ja Sliema. Suosittelen myös ehdottomasti käymään Cominolla, se on niin kaunis paikka :)

      Tuosta bussista sen verran, että se on tosi halpa vaihtoehto nähdä Maltaa, mutta ne aikataulut eivät pidä ikinä paikkaansa, eli kannattaa varautua siihen. Täällä on myös aika kuuma, joten kilometrien kävelymatkat eivät myöskään oo varmaan kauheen suositeltavia. Mut esimerkiks Valletta-St Julians väliä menee busseja aika paljon, eikä niitä tartte oikeastaan kauaa odotella. Suosittelen myös menemään sellaisille turistibussi-ajeluille, joka kiertää esimerkiksi päivän aikana Maltan pohjois- tai eteläosan. Itse en oo käynyt sellaisessa, mutta mun perheenjäsenet on siitä ainakin tykännyt!

      Ihanaa kesänjatkoa myös sulle <3

      Poista
  4. Onnea! <3 Ja virtuaalihali. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Ja samoin myös sinne päin! :)

      Poista