F I N L A N D

11.14

Heippa ihanat! Ensin haluan hirveesti pahoitella tästä mun blogihiljaisuudesta, mutta mulla on ollut niin kiirettä nää viimesimmät viikot, että en oo kerennyt pistää ajatuksia blogiin, vaikka olisin halunnut. Vihdoin pääsin istahtamaan tähän meidän kotiolkkarin sohvalle ja kirjoittamaan mun menneestä viikosta ja ajattelin myös jakaa vähän kuvia joita otettiin Janin kanssa. 

Eli niinkuin kaikki onkin varmaan jo huomannut, tulin Suomeen lomalle hieman yli viikko sitten. Tää reissu oli täysin yllätys mun äidille, sisaruksille sekä isovanhemmille. Sain myös yllätettyä pari kaveria. Vain muutama ihmistä tiesi, jotka sitten auttoivat että yllätys onnistuu. Tulin torstai-iltana kotiin äidin luo, ja äiti yllättyi kyllä täysin, eikä osannut yhtään aavistaa. Kävin myös samaisena iltana moikkaamassa paria kaveria, ja oli niin ihana nähdä niitäkin pitkästä aikaa  Seuraavana päivänä suunnattiin Jyväskylään yllättämään mun siskot ja jotkut onkin nähnyt videon tuolla instan puolella, kuinka mun siskot sitten reagoivat tähän yllätykseen. Tämän lyhyen videon voit käydä kurkkaamassa klikkaamalla tästä.

Tekemistä on riittänyt, mutta onneksi on ollut melko paljon aikaakin. Oon kerenny näkemään kavereita oikein kunnolla, ja saanut myös viettää aikaa perheen kanssa. Oon saanut nauttia näistä ihanista keleistä, vihreästä luonnosta ja raikkaasta ilmasta. Hassua että tälläisiä perusjuttuja osaa arvostaa kunnolla vasta sitten kun oikeasti asunut ulkomailla kauemmin. Oon myös shoppaillut kaikkia kivoja juttuja vaatekaapin täytteeksi ja nyt täytyykin pitää pientä shoppailulakkoa tämän jälkeen. 

Mikä tästä reissusta stressaavan tekee on se, että mun pitäis löytää uusi kämppä Maltalta ennen tämän kuun loppua, ja aikaa ei ole enää niin paljoa jäljellä. Onneks mun muru kuitenkin soittelee agenteille, ja käy katsomassa erilaisia kämppiä mun puolesta siihen saakka, että oon taas palannut takaisin Maltalle. Ja jos joku ihmettelee että miksei Yousaf lähtenyt mun mukaan Suomeen, syy oli se että sillä oli koulujuttuja just tällä viikolla ja sen takia ei päässyt tulemaan. Harmittaa hieman kun olisi ollut niin mieletöntä näyttää sille tätä Suomen kesäisempää säätä. Mutta ehkä sitten ensi kerralla! 

Alla vielä kuvia mitä Jani otti musta perjantaina. Kuvat on otettu Ähtärissä ja Virroilla, ja mulla on päällä Top Shopin farkut, Asoksen valkoinen body ja Adidaksen kengät. Tuo takki on siskon, ja on niin ihanaa kun on mahdollisuus taas hetken käyttää siskojen vaatteita! Manna värjäs ja leikkas muuten mun hiuksia viime viikolla, kertokaahan mitä ootte mieltä!

Nyt kannustetaan Suomi voittoon, kivat sunnuntai-illat kaikille  

♥ Marjut  

Photos by Jani Telatie
























You Might Also Like

5 comments

  1. Kiva lukea sun kuulumisia :) kaiken kruunaa upeat kuvat <3 !!
    http://kadrilautala.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! :) Ja kiitos tosi paljon <3

      Poista
  2. vauu miten upeita nää kuvat!

    VastaaPoista