THE PINK BOMBER

10.06














Jacket / Stradivarius
Crop Top / Top Shop
Trousers / Dr Demin
Sneakers / Nike


Heippa ihanat! Toivottavasti teillä menee hyvin   Mulla ainakin menee tosi hyvin pientä nuhaa ja tästä keväästä aiheutunutta stressiä lukuunottamatta. Oon vähän outo, ja stressaan kaikkea mistä keksin vain stressatavaa. On luvassa nimittäin kaikkea aivan huippukivaa, kuten esimerkiksi se että muutto lähestyy ja mun isoin sisko on tulossa tänne kesän alusssa.

Alan olla niin done tässä kämpässä, vaikka ei tässäkään hirveesti valittamista oo ollut. On kuitenkin ihana alkaa etsiä uutta kotia, mihin mun murukin pääsee sitten osalliseksi. Haaveena olis löytää joku kiva, valoisa yks - tai kaksmakkarinen kämppä, josta löytyis samasta autolle paikka. Täällä missä nyt asun on parkkeeraaminen niin mahdotonta. Saatetaan joskus ajella ympäriinsä  noin 45 minuuttia vaan sen takia, koska yhtäkään parkkipaikkaa ei löydy. Yks toinenkin juttu mihin mulla on mennyt hermot tässä kämpässä on suihku. Tässä kämpässä tuo suihku on sellainen jossa täytyy säätää tavallaan kylmä ja kuuma vesi erikseen, ja sitä ei ikinä saa sellaseen sopusuhtaseen kohtaan että vesi olis sopivaa. Se on aina joko kylmää tai kuumaa :D Siinä ei myöskään ole mitään telinettä mihin sen itse suihkun saa, vaan se pitää pidellä koko suihkureissun kädessä, ja se tekee mun hiustenpesemisestä jotenkin tosi hankalaa. Mutta nyt loppu valittelu, koska muuten oon ollut tosi tyytyväinen tähän, koska esimerkiksi välimatkat sellaisiin paikkoihin jossa käyn, on uskomattoman lyhyet. :) 

Käytiin tänään kuvailemassa pitkästä aikaa Y:n kanssa Sliemassa ja tuo sää oli jotenkin kummallisen vaihteleva. Ensin kun mentiin Sliemaan, taivas oli tosi harmaa ja kuvailujen loppupäässä piti ottaa jo takkia pois kun aurinko paistoi niin kuumasti. Päälle pääsi tosiaan tuo mun melko uusi vaaleanpunainen takki Stradivariuksesta ja oon siihen niin rakastunut. Mulla on takkeja jo enemmän kuin tarpeeks, mutta en vaan voinut jättää tuota kauppaan. Kertokaas mitä ootte mieltä asusta!

Mua vähän ärsyttää kun mun muru lähtee huomenna extempore reissulle Pariisiin, ja mä joudun jäämään töihin koko viikonlopuksi. No, ehkä mä pääsen sinne vielä joku päivä! :D Nyt mä lähden moikkaamaan tyttöjä Sliemaan.

Ihanaa loppuviikkoa kaikille  


You Might Also Like

9 comments

  1. Aivan ihana asu ja kuvat!! :)

    heidikauremaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Oon tainnut jo useampaan kertaan kommentoida, mutta pakko uudelleen, nimittäin näistä Sliemasta otetuista kuvista tulee niin ihanan haikea ja iloinen fiilis, kun mieleeni muistuu kaikki tutut kulmat viimekesän 3viikon reissulta <3 Ja pakko mainita, että ihan super ihana tuo Bomber takki, harmi kun täällä suomessa ei oo Stradivariusta.. :-/ Ihanaa kevään jatkoa sinne <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ei se haittaa! Uskon kyllä että tulee muistoja mieleen kun näkee samasta paikkaa kuvia missä on itse käynyt :') Se on kyllä hullun söpö! Uskon että tollasia myydään myös muissa kauppoissa. Kiitos samoin myös sulle <3

      Poista
  3. Ihana ja supertrendikäs asu! :)

    http://dreamerachiever.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitti, kiva kuulla että tykkäät! :)

      Poista
  4. Todella upea kokonaisuus ja ihania kuvia!

    VastaaPoista
  5. Mulla oli toi sama ongelma suihkun kanssa Puolassa Kielcessä kun olin sie vaihos, Tuli joko aina jää kylmää tai tulikuumaa eikä ollu sitä suihkun pidikettä. "huoh" kyllä meinas järki mennä :D

    VastaaPoista