SMART CITY

9.52



Huivi Jennyfer
Toppi Top Shop
Farkut Bershka
Kengät Primadonna
Laukku Berhska














Moikkamoi! ♥ Tulin postailemaan teille viime viikonlopulta kuvia, ja ajattelin myös kertoa hieman kuulumisia tässä samalla. Ekaks voin sanoa, että oon niin innoissani tässä lähiaikoina tapahtuvista jutuista! Täällä Maltalla on alkanut lämmetä ilmat jo sen verran, että kesä on ihan just täällä. Mulla on sellanen lupaus, että pidän pitkiä housuja niin kauan kuin vain pystyn, ja sitten kun oikeasti tulee kunnon helteet, niin otan shortsit ja mekot käyttöön, koska niitä saa sitten kesällä käyttää ihan kyllästymiseen asti. Toinen juttu mitä ootan ihan hullun paljon, ja oon jauhanutkin tästä jo pariin otteseen täällä blogin puolella, on se että pääsen muuttamaan uuteen kämppään. Ihan outoa että oon asunut tässä jo pian kuusi kuukautta. Parasta on myös se, että pääsee taas shoppailemaan JB Storeen ihan luvan kanssa. Tuo JB Store on siis sellainen aika iso kauppa, missä myydään kaikennäköistä kotisälää. Se on vähän niinkuin Ikea, mutta ei lähelläkään.. :D Ja niin, muutenkin tässä on tulossa kaikkia kivoja juttuja lähiaikoina, ja kerron niistä sitten lisää kun on niiden aika. 

Käytiin sunnuntaina Yousafin kanssa pitkästä aikaa Smart Cityssä kävelyllä ja nauttimassa ihanasta ilmasta. Tuo Smart City on siis sellainen pienehkö paikka, jossa on tuollainen ihana suihkulähde. Se on muutenkin suunniteltu vähän tuollaiseksi modernimmaksi, ja mun on pakko sanoa että mulla tulee tuolla tosi kotoisa olo. Maltalla ympäristö on jotekin todella vanhaa ja välillä ehkä hieman likaista, ja kun tuolla käy, niin tulee melkein sellainen fiilis että olisi Suomessa. :D On kyllä vähän sääli, että Malta ei pidä enempää huolta kaduista ja teistä, niinkuin Suomessa tehdään. Ainut huono puoli täällä asumisessa on oikeastaan juuri se, että tiet ovat aika huonossa kunnossa ja roskia löytyy sieltä sun täältä. 

Mulla oli sunnuntaina vähän erilaisempi asu kuin yleensä, johtuen ehkä asun naisellisuudesta. Mun tyyli on alkanut suuntautua enemmän ja enemmän sellaiseksi tosi rennoksi, mutta nyt kun ostin viime lauantaina nuo ihanat ballerinat, niin pystyi loihtimaan heti paljon naisellisemman asukokonaisuuden. Ostin myös pitkästä aikaa itselleni huivin varastoon, joita mulla on todella vähän. Mutta hei, kertokaas mitä tykkäätte asusta? 

Tänään mä oon vaan siivoillut, ja nyt alan pian laittautumaan kun lähdetään Y:n kanssa moikkaamaan kavereita Vallettaan. 

 Oon ollut tässä vähän kipeänä, ja en kerennyt viime viikonloppuna vastailemaan kysymyspostauksen kysymyksiin, vaikka vähän lupailinkin. Koitan kuitenkin vastailla niihin niin pian kuin mahdollista. :) Näenkin että ootte ihan mukavasti laittanut sinne kysymyksiä, kiitos tosi paljon niistä! Mutta tosiaan jos haluatte vielä laittaa lisää, niin teillä on vielä aikaa. 

Semmosen vielä mainitsen, että oon tehnyt itelleni tuossa pari kuukautta sitten Snapchatin nimimerkillä mamituh, niin mun juttuja voi myös seurata sieltä käsin! 

Ihanaa viikonloppua kaikille 

♥ Marjut  

You Might Also Like

0 comments