SUMMER CLOTHES FROM ASOS

8.08

Tilailin jokunen kuukausi sitten kesävaatteita Asokselta, ja päätin nyt sitten kuvailla niitä hieman. Nämä kaikki vaatteet on valikoitu sieltä Alesta, joten näiden yhteishinnaksi tuli vain noin 50 euroa. Jotenkin hassua saada monta vaatetta noin halvalla, ja mitä nyt oon noita testaillut niin laatukin on hyvää. 

Nettishoppailu on mun mielestä aivan ihanaa, koska niitä vaatteita saa rauhassa katsella, ja mun mielestä niitä löytää paljon helpommin kuin ihan perus vaateliikkeistä. Henkarilla vaatteesta ei oikein saa mitään oikeaa kuvaa päänsä sisälle, mutta sitten kun sen näkee netissä kuvassa mallin päällä, niin tietää jo melkeinpä valmiiksi millainen vaate on kyseessä. 

Mutta tässä alla nyt näettte millaisia juttuja sieltä lähti mukaan. Kertokaa mikä on teidän lemppari! :) 



Tässä shortsihaalarissa oli aivan ihanan kesäiset värit ja kuviot, joten mun oli aivan pakko saada tälläinen kesää varten. Tuo näyttää varmaan aivan ihanalta rusketuksen kanssa ja helppo vetää päälle rannalle. 



Tykästyin tähän raitamekkoon tuon mallin ja leikkauksen takia. En omista vielä yhtäkään kunnon raitavaatetta, joten nyt mun oli pakko sellainen saada vaatekaappiin. Vaikka tuo näyttääkin tosi kesäiseltä, uskon että se voisi näyttää myös tosi kivalta esimerkiksi nahkatakin kanssa. 



Tämä mekko mulla olikin jo päällä kun käytiin Yousafin kanssa syömässä ystävänpäivänä. Mulla ei oo ikinä ollut hihallista mekkoa, koska pidän niitä jotenkin epäkäytännöllisinä. Kun selailin niitä erilaisia mekkoja ja törmäsin tähän yksilöön, rakastuin ihan ensisilmäyksellä. Ainut huono puoli on tuo selkä, joten tuon kanssa ei käy mitkä tahansa rintsikat. :D 




Tälläistä käsikorua on metsästänyt jo ties kuinka kauan, mutta mistään vaatekaupoista en oo yhtäkään bongannut. En tiiä onko siellä Suomessa näitä sitten enemmän..? Mutta kuitenkin löysin tuollaisen ihanuuden vihdoin ja viimein ja tuo näyttää varmasti ihan hullun kivalta esimerkiksi maximekon kanssa.


Ja sitten vielä viimeisimpänä tämä ihanuus. Ainut huono puoli on, että en voi koskaan käyttää tuota mekkoa missään julkisella paikalla, koska helma on niiiiiin lyhyt. Mulla on yleensä kaikki mekot tosi lyhyitä, vaikka en mikään tosi pitkä olekaan. En kuitenkaan jaksanut alkaa tätä palauttamaan, koska se on ylivoimaisesti niin ihana ja halpa. Saa nähdä jos se mahtuis mun siskojen päälle, haha. :) 

Tässä oli nyt kaikki tältä erää, kertokaas tosiaan mitä tykkäsitte ja halusitteko enemmänkin näitä ostospostauksia? Mulla on vähän kiire kirjoittaa tätä tekstiä kun haluun julkasta tän postauksen ennenkun Y tulee hakemaan mut. Ei kyllä mitään hajua että mitä meinataan tehdä, mutta ei jaksa vapaapäivää olla kotonakaan!

Ihanat keskiviikot teille kaikille sinne ruudun toiselle puolelle  

♥ Marjut  

You Might Also Like

16 comments

  1. Toi shortsiasu ja käsikoru kyllä kelpais mullekin! Mäkin oon metsästänyt tuon tapasia nimittäin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tollasia on kyllä tosi vaikee löytää mistään! :o Mutta onneks Asokselta löytyy melkeenpä kaikkea niin sieltä vaan tilaukseen :)

      Poista
  2. Oi tuo viimenen valkonen mekko!! Aivan ihana, vitsit että haluaisin tommosen! :-D Ja nuo kaikki muutkin vaatteet on tosi upeita, vau! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä aivan unelma! <3 Kiukuttaa kyllä vaan niin paljon kun se on mulle liian lyhyt, eikä sitä oikeen minkään shortsien kanssakaan voi käyttää. :/ Kiitos paljon :)

      Poista
  3. kolmannen kuvan mekko minkä merkkinen tai olisko sulla linkkiä siihen ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Linkki löytyy mut tuota mekkoa ei näköjään valitettavasti oo enää varastossa. :/ http://www.asos.com//ASOS/ASOS-Lace-Babydoll-Dress-with-Hook-and-Eye-Details/Prod/pgeproduct.aspx?iid=5443988

      Poista
  4. Oi ihana toi pitkähihainen mekko! Ootko miettinyt niitä sellasia legginsikankaisia, pitsishortseja ton valkosen mekon alle? :) sellaset "pyöräilyshortsit" kai on niiden nimitys tai jotain :D mä meinaan laitan sellaset kesäisin lyhimpien hameiden/mekkojen alle ja vedän niitä vaik vähän ylemmäs ettei näy niin paljoo helmasta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, se kyllä on aivan ihana! Hei toi vois olla ehkä ihan hyvä idea, pitääpäs kokeilla :)

      Poista
  5. Rakastuin tuohon shortsihaalariin! <3 Se näyttäisi niin hyvältä kesäisillä kaduilla sandaalien ja rusketuksen kanssa! Käsikorukin on kovasti mun mieleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on munkin mielestä aivan ihana, en malta oottaa että tulee kesä niin pääsen käyttämään sitä! :) Kiva kuulla että tykkäät!

      Poista
  6. Vähän sama ongelma mulla että mekot meinaa olla lyhyitä!mut sit jotku polvipituiset saa mun jalat näyttää tanttajaloilta :D mut aivan ihana toi raitamekko!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, kiva kuulla että en oo ainut, jolla on sama ongelma! :D Se on kyllä niin söpö <3

      Poista
  7. Noi kaikki mekot ja toi shortsipuku on niin ihania♥ Harmi, kun viimenen mekko on liian lyhyt..

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ne on! <3 Ja sanos muuta, olis ollut kiva käyttää sitä kesällä :/

      Poista
  8. Toi raitamekko on niin kyl mun lemppari! <3

    VastaaPoista