DENIM

12.42

















Jacket Tally Weijl  Shirt Bershka • Jeans Bershka • Shoes Adidas  Bag Stradivarius

Mulla oli eilen vapaapäivä, ja päätettiin lähteä Sonjan kanssa Vallettaan syömään ja kiertelemään. Kamerakin tarttui pitkästä aikaa matkaan ja saatiin räpsittyä muutamia kuvia. Keli oli aivan ihana ja tuntuu että kyllä se kesä on ihan kohta täällä. Valletan joissain osissa oli kuitenkin ihan älytön tuuli, ja hiukset kyllä meni sen jälkeen ihan sotkuun kun tuuli oli niitä hetken aikaa riepotellut.

Halusin laittaa pitkästä aikaa keväisempää asua, ja tuo vaalea farkkutakki sai mun mielestä tuosta hieman tylsähköstä asukokonaisuudesta kivan näköisen. Kertokaa vähän mitä ootte mieltä kuvista ja asukokonaisuudesta. :)

Mulla on tosi positiiviset fiilikset tästä keväästä, koska biitsikelit on jo niin lähellä, ihan parin kuukauden päässä. Vaikka täällä ei oo ollutkaan huonoja kelejä koko talvena, ja aurinko on oikeastaan paistanut kokoajan, niin on se silti ihana saada taas pitkästä aikaa se kunnon lämpö, johon viime kesänä meni jo hermot. Toukokuun lopulla pääsee myös etsimään uutta kämppää, joka on mun mielestä aivan ihanaa kun tuntuu että oon jo saanut tarpeekseni tästä kämpästä. Oon jo monesti halunnut ottaa tästäkin kuvia tänne blogin puolelle, mutta tässä ei oikeastaan oo mitään näytettävää enkä oo tähän niin tyytyväinen mitä voisin olla. Toivottavasti seuraava kämppä oliskin sitten se mun unelmakämppä, mistä oikeesti voisin olla sitten ylpeä ja tuntea oloni kunnolla kotoisaksi. Tottakai tääkin on aivan ihana ja oon viihtynyt, mutta en niin hyvin mitä olisin voinut kuvitella. 

Mulla olisi vielä kolme päivää aamuvuoroa, ja sitten onkin kaksi vapaata ja pitäis keksiä silloin jotain erilaisempaa tekemistä. Ajattelin tehdä ainakin jotain juttuja tätä blogia varten, joten jos teillä on joku erityinen postaustoive, niin laittakaahan tuonne kommenttiboksiin! Olis ehkä kiva tehdä joku video, mutta mikä?

Haha, oon kuunnellut koko postauksen teon ajan tosi vanhoja Leona Lewisin biisejä, ja ai että nää on ihania ja nostalgisia   Nyt mä kuitenkin lopetan nää turhat höpinät, ja meen kyttäämään että millon tuo mies saa meidän illallisen valmiiks. Joo, meidän suhteessa mies kokkaa, mua ei ees päästetä tuonne keittiön puolelle :D

Kivaa lauantai-iltaa teille  

♥ Marjut  

You Might Also Like

8 comments

  1. Vitsit miten upea tuo toisiks alin kuva! + ihana asu sulla. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, ihana kuulla että tykkäät :)

      Poista
  2. voikun ihania kuvia! toi farkkutakki näyttää tosi kivalta :)!

    VastaaPoista
  3. Todella ihania kuvia! Ja asustakin tykkään tottakai ♥

    VastaaPoista
  4. Musta aivan ihanan simppeli asu!! :) On mun mieleen ainakin tosi paljon. Ja muutenkin sulla on aina niin upeita kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon :) Simppelit asut näyttää kyllä yleensä tosi kivalta!

      Poista