MY WEEKEND

12.09



Jacket Stradivarius
Top New Look
Jeans Bershka
Shoes Adidas
Bag River Island











Heippahei ja toivottavasti teillä oli ihana viikonloppu! ♥  Mulla alko viikonloppu perjantaina tosi kivasti meidän suomalaisten tiimi-illalla. Käytiin syömässä ja sen jälkeen suunnattiin keilaamaan. Mun mielestä oli ihan huippua, ja mun on niin ihanaa viettää tuollaisia ns ''virkistysiltoja'' työporukalla. Keilaamisen jälkeen suunnattiinkin Pacevilleen juhlimaan loppuillaksi. 

Eilen en oikein jaksanut tehdä mitään sen erityisempää kuin tuijotella Netflixiä, mutta illemmalla lähdettiin sitten käymään Yousafin kanssa joissain pienimuotoisissa nyrkkeilijöiden pippaloissa, mutta ei me sielläkään jaksettu kauaa olla. Onko musta tosiaan tullut näin vanha, että ei meinaa millään jaksaa :D Hei kertokaas jos teillä on muuten jotain vinkkejä hyvistä sarjoista. Oon nyt viimeiset pari kuukautta ollut ihan koukussa Once Upon a Timeen ja mua vähän pelottaa mitä mä sitten katson kun se loppuu. 

Tänään herättiin ihme kyllä aika aikaisin, mutta kyllä se aamu menee aina laiskotteluun että saa itsensä kunnolla ylös vasta puolen päivän jälkeen. Päätettiin lähteä pitkästä aikaa tuon miehen kanssa johonkin syömään, koska vaikka ollaankin tosi paljon yhdessä, sellainen yhteinen laatuaika jää aika vähälle muiden juttujen takia. Ajeltiin pitkästä aikaa ympäriinsä ja mun mielestä se on niin rentouttavaa vaan istua lämpöisessä autossa ja kuunnella hyvää musiikkia. Ravintolaksi valittiin Hard Rock Cafe, ja tuo oli vissiinkin vasta toinen kerta kun syön kyseisessä ravintolassa. Viimeks oon käynyt muistaakseni siellä joskus pienempänä, ja en ollut yhtään varma tykkäänkö mistään, mitä listalta löytyy. Kyllähän tuosta paikasta on kuullut paljon kehuja ja nuo hampparit mitkä tilattiin, oli aivan taivaalliset. Tykkäättekö te kyseisestä ravintolasta?

Ihanaa sunnuntaita teille. ♥ 

♥ Marjut  

You Might Also Like

8 comments

  1. Teetkö miehes kanssa sitä suomi fiilis postausta? ☺ se oisi mielenkiintonen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä se olis tarkoituksena, mutta mietin vielä että miten sen toteutan :) Koitan saada sen tehtyä niin pian kuin mahdollista.

      Poista
  2. Hyvää ystävänpäivää! <3

    VastaaPoista