JANUARY

12.05

Nyt kun tammikuu on ohi, päätin tulla jakamaan tammikuun viimeiset instakuvat kuulumisten kera sekä myös mun ostokset Suomesta ja Istanbulista. En tajua miten oon jemmanut noiden ostoskuvien julkaisemista, mutta ajattelin että voisin laittaa ne tähän postaukseen mukaan vihdoin ja viimein. 

Toisaalta aivan ihanaa, että tuo tammikuu on nyt ohitse. On jotenkin kokoajan sellainen olo että kesä on jo lähellä, vaikka onhan siihen vielä muutama kuukausi. Mun tammikuu meni aika cozy-merkeissä, ja en oikein tehnyt muuta kuin kävin töissä ja hengasin murun ja kavereiden kanssa. Tuli muutamaan otteeseen shoppailtua sekä netissä että ihan täällä Maltalla. Tilasin myös ensimmäistä kertaa Asokselta vaatteita, ja ajattelin tehdä niistä ostospostausta. Tekis mieli tehdä pitkästä aikaa video, mutta saa nähdä otanko vain kuvat niistä ihanuuksista.



Jotkut saatta ehkä miettiä, että näytän nykyään oudolta. Mä oon vähentänyt silmien rajausta huomattavasti, ja nykyään jaksan tehdä sen vain jos lähden ulos viikonloppuna tai sitten ihan vain ottamaan kuvia. Mulla on ollut nyt aika kauan nää ripsienpidennykset putkeen ja ne tekee laittautumisen yli puolet helpommaksi kun ei tarvitse melkeinpä edes koskea silmiin. Mut tää on jotenkin niin outoa, koska oon käyttänyt samoja kissarajauksia jo niin kauan kun vaan voin muistaa. 



No, onko tässä kuussa sitten tultua mitään mikä edes viittaisi niihin uuden vuoden tavoitteisiin? - Eipä oikestaan. Onneks kesään on vielä aikaa, ja ehkä mä kerkeän jonkunlaisen kesäkropan vielä hankkia! :D Oon myös ajatellut aloittaa pienen hiusprojektin kun oon viimein saanut nää kasvamaan tosi paljon. Ajattelin alkaa taas pikkuhiljaa raidoittamaan, että saisin vähän vaaleammaksi nää kesää varten. Tykkään tosi paljon myös näistä tummista, mutta silti tekis mieli taas vähän vaaleampaa väriä.
Mitä mieltä te ootte? Kumpi on enemmän hot, tumma vai vaalea? 



Sitten niihin ostoksiin. Shoppailin jouluna aivan mielettömästi, koska oli niin ihana päästä pitkästä aikaa shoppailemaan johonkin muualle kuin tänne Maltalle. Silti olin niihin kauppoihin tosi pettynyt, koska en oikeen löytänyt mitään kivoja vaatteita. 



Tuo ensimmäinen Victoria's Secretin meikkipussi lähti mukaan jo Istanbulin lentokentällä matkalla Suomeen. En ollut ikinä ennen käynyt kyseisessä kaupassa, ja olihan se nyt aivan ihana vaikkei ehkä ihan täysin sen kaiken hypetyksen arvoinen. Suomen lentokentältä ostin sitten vielä tän toisen setin, joka olikin puoleen hintaan alennuksessa. En oo varmaan koskaan panostanut mun meikkipussiin ja oon aina ostanut halvimmasta päästä mutta nyt mun oli avain pakko panostaa ja ostaa jotain mikä miellyttää täysin omaa silmään. Mitäs pidätte? 


Oon niin kauan etsinyt uutta tuoksua, mikä olis oikeesti sellainen mistä tykkäisin mielettömän paljon. Ostin joskus yläasteella/lukiossa Versacen Bright Chrystal - tuoksun ja ostin sen peräkkäin noin neljä kertaa. Sen jälkeen en oo sitten löytänyt mitään mieleistä ennenkuin törmäsin tähän Miss Diorin Blooming Bouquet - tuoksuun. Tuoksuttelin tätä jo Istanbulin lentokentällä ja sitten en saanut sitä koko viikkona Suomessa pois mielestä, joten päätin sitten ostaa sen omaksi Suomen lentokentältä. Onko jollain muulla sama lemppari?


Nää nyt oli aivan pakko ostaa Suomesta, koska täältä ei oikeesti löydy mistään Osiksen hiuslakkaa. Lisäksi näitä Aussien luotto tehohoitoja nappasin mukaan kolme kappaletta, ettei vaan lopu kesken ennen seuraavaa Suomireissua. Nää tuotteet on ollut mulle ylitsepääsemättömiä lemppareita jo monta vuotta.


Ja sitten vielä viimeisenä tietenkin kauan haaveleimani Macin huulipuna. Tää on kyllä aivan älyttömän söpö, mun pitäisi vaan ostaa vielä tälle joku huultenrajauskynä kaveriksi.

Näiden lisäksi ostin vielä perusvaatteita Ginasta, hooämmältä sekä muista suomikaupoista. Nyt ajattelin raahautua suihkuun ja alkaa katselemaan Netflixiä ennen nukkumaanmenoa. Perjantaina meillä on töistä meidän tiimin illanvietto ja en jaksa millään taas odotella. Mulla tuli muuten eilen vuosipäivä mun työpaikassa. Niin hullua että oon muka ollut siellä jo vuoden. Mitään päivää en kuitenkaan vaihtaisi, koska tuo työ on kasvattanut mua niin paljon ihmisenä ja oon saanut aivan ihania kavereita.

♥ Marjut  

You Might Also Like

0 comments