Here is my little...

12.52





Pics from Weheartit

Aika monilla meillä on joku kansio tai sivusto, johon voi keräillä inspiroivia kuvia. Mulla on ollut aika kauan Weheartit jota tykkään selailla vieläkin. Pinterestinkin oon ladannut, mutta mun mielestä siellä ne kuvat ei oo niinkään kivoja, tai sitten mulla on huono tuuri eikä tule mitään vastaan. Jos eteen sattuu joku inspiroiva kuva tai tykkään siitä muuten vaan, mun on aivan pakko tallentaa se joko sinne käyttäjätilille tai sitten kokonaan oman puhelimen muistiin.

Näitä kuvia olis löytynyt lisää vielä vaikka millä mitalla, mutta päätin jättää niiden jakamisen vähän pienempään osaan. Näistä osa on mun ostoslistalla, ja osa on niistä päässytkin jo asustelemaan mun vaatekaappiin.

Mä oon jostain syystä hurahtanut ihan täysin deniminsiniseen ja pitsiin. Okei, onhan nämä kaksi ollut jo kauan suosikeissa, mutta se tuntuu vaan vahvistuvan koko ajan.  Mä oon jo kauan koittanut etsiä sellaisia löysempiä, rikottuja farkkuja. Mulla on kuitenkin jotenkin kummallisen mallinen vartalo, että mitään en oo saanut vielä sopimaan. No, ehkä ne täydelliset tulee vielä vastaan. Tuo khakinvihreä on ollut myös tosi kauan lemppariväri, varsinkin rusketuksen kanssa se näyttää niin hyvältä. ♥ Worst Behaviourin alusvaatesetti ja body lähtee myös kanssa pian tilaukseen, kunhan saan vaan hommattua maltalaisen Visan. 

Bombertakkeihin mä oon rakastunut aivan täysin niinkuin varmasti moni muukin. Itse oon jostain syystä saanut haalittua jo itelleni kaksi kappaletta; mustan ja khakinvirheän. Haluaisin vielä niin paljon vaaleanpunaisen, mutta en oo vielä törmännyt yhteenkään. En sitten tiedä kannattaako jättää se haave vain taakse, koska täällä alkaa takkikelit pian loppumaan. :D

Lisäksi listalla olisi vielä jotkut hullunkivat aurinkolasit kesää varten ja parit uudet bikinit, yhdet ainakin tuollaisella crop top - tyylisellä yläosalla. Haluaisin myös ostaa sellaisen, jossa on ylä - ja alaosa yhdistettynä. Oispa jo kesä! 

Mutta hei, kertokaa onko teillä samoja lemppareita ja jos on jotain muuta niin kertokaa ihmeessä :) 

Kivaa viikonjatkoa teille kaikille  

♥ Marjut  

You Might Also Like

2 comments

  1. Oikein insporoivia kuvia olet valinnut tähän postaukseen :) !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, noi on kyllä tosi kivoja! Ihanaa että inspiroi suakin :)

      Poista