CHILL

11.14







Nyt kun oon ollut vuoden vakituisessa työpaikassa niin oon tajunnut että on ihan oikeasti tärkeetä pitää huolta siitä omasta olosta ja ''mielenterveydestä''. Joskus saattaa olla rentoja päiviä, ja joskus taas on niin kiire että on siinä oman pään räjähtämisherkkyys koetuksella. Asiakaspalvelu on oikeasti tosi rankka työ, vaikka tyykkäänkin siitä ihan älyttömästi. Netissä se on vielä täysin erilaista.

Oon välillä kunnon stressipeikko, ja saatan ahdistua ihan pienistäkin jutuista. Jos joku ei oo mulle tuttua ja turvallista, niin voin sanoa että mua ahdistaa se asia monta päivää. Se voi olla oikeastaan mitä vaan, ja aika harvasti se johtuu nimenomaan töistä. Ahdistuin jopa viimeisimmästä Suomen matkasta, vaikka siinä ei ollut oikeastaan mitään jännitettävää. Paitsi lentäminen! Ja hassua on kun joihinkin asioihin oonkin sitten sellaisella hällä väliä asenteella :D

Pahinta mun stressistä ja asioiden järjestämisestä tekee sen että mun aivot menee tosi helposti sekasin ja sen jälkeen onkin pää ihan pyörällä. Mun on esimerkiksi aivan pakko kirjoittaa tosi monia asioita muistiin ja joskus mun puhelimen taustakuvana on pitkä To do-lista. Mutta sen oon oikeesti huomannut auttavan, paitsi mun pitäis päästä vielä vain aikaansaamattomuudesta eroon että saisi ne To Do-listan jutut tehtyä. Se onkin yksi sellaisista asioista, jota haluan oikeasti muuttaa itsessäni parempaan suuntaan.

Kuinka mä sitten rentoudun? Sarjojen katselu ja ulkona käyminen murun ja kavereiden on parasta. Myös lenkillä käyminen auttaa kummasti päästelemään pois niitä pahimpia höyryjä, mutta sinne ei tule niin usein lähdettyä. Myös tää blogin kirjoittaminen on mulle yks lempparijuttu, mitä rakastan tehdä ja se saa unohtamaan kaiken muun. 

Tää oli nyt aika turhaa jaarittelua, mut mun mielestä tää on tärkee aihe, ja kaikille jollain tavalla enemmän tai vähemmän tuttu. 

Mitä te yleensä teette jos haluatte rentoutua ja unohtaa sen kaiken arjen stressin? Olis kiva kokeilla jos teidän ideat sopis itellenikin. :) 

♥ Marjut    

You Might Also Like

0 comments