INSTAPICS

13.13

En oo ikuisuuksiin jakanut mun instakuvia niin oli aivan pakko tulla vähän päivittelemään niitä tänne blogin puolelle.  Näistä on osa otettu jo muutama kuukausi sitten, mutta laitoin nyt vähän laajemmalta aikaväliltä. Mua pääsee seuraamaan Instagramissa nimellä mamituh

Mulla on ollut tänään vapaapäivä ja en oo oikein tehnyt mitään muuta kuin tuijottanut Netflixiä ja rentoutunut. Joskus vapaapäivät on parhaiten vietetty just tällä tavalla; tekemättä mitään ja keräämällä voimia seuraaviin työpäiviin. Mulla ei oo onneks enää yhtään kipeä olo ja musta alkaa tuntua että pian arki alkaa taas normaalisoitua ja joudun jättämään herkuttelut vähemmälle. Mulla on sellanen paha tapa aina luvata itselleni jotain hyvää, jos joudun kärsimään esimerkiksi kun oon kipeenä. En oo onneks varmaan ainut tän tavan kanssa. Ainiin, tapahtuihan tänään jotain kamalaakin, onnistuin tiputtamaan mun puhelimen laattalattialle ja nyt tuo näyttö onkin sitten tuhantena palasena. Hiukan ärsyttää, koska tuo mun iphone oli vasta noin vuoden vanha ja nyt se täytyy mennä korjauttamaan. Yksi tiputus ja siitä pitää maksaa sitten monta sataa euroa. No, itseä tässä saa vaan syyttää :D

Seuraavat kolme päivää menee töissä iltavuorossa, mutta ei haittaa ollenkaan kun viikonloppuna on tiedossa jotain mitä saa odotella. Mun kavereilla on synttäripippalot ja on niin kivaa päästä viettämään iltaa kavereiden kanssa pitkästä aikaa!

Tää oli nyt tällänen turhempi höpöttelypostaus, mutta ehkä ensikerralla postailen sitten vähän järkevämpiä juttuja. Kivat tiistai-illat kaikille 

♥ Marjut  



You Might Also Like

2 comments